Navigation



SISTEM INFORMATIC PENTRU ADMINISTRATIA LOCALA (SIAL)

V.11.10.10, download, Circeanu Adrian,

Societatea noastra va ofera un sistem informatic conceput in vederea facilitarii activitatii in domeniul administratiei publice locale. SIAL este compus din module program specifice fiecarei activitati din primarie. Analiza, proiectarea si implementarea sistemului informatic este asigurata de specialistii societati , ei fiind si autorii sistemului informatic. SIAL si-a dovedit utilitatea si performantele prin implementarea lui in peste 40 de primarii din judetul nostru sau alte judete.

Principalele module program ale sistemulu /pret de referinta sunt urmatoarele:

  1. Impozite si taxe locale persoane fizice.
  2. Impozite si taxe locale persoane juridice
  3. Salarizare primarie
  4. Salarizare invatamant
  5. Contabilitate bugetara in dubla partida
  6. Gestiune economica stocuri, obiecte inventar
  7. Evidenta mijloace fixe, calcul amortizare, reevaluarea mijloacelor fixe
  8. Registru agricol
  9. Ajutoare sociale (Legea 416)
  10. Urbanism
  11. Executia bugetara
  12. Lucrari de buget,dare de seama,monitorizare etc.
  13. Urmarirea si incasarea Amenzilor de circulatie
  14. Facturarea si incasarea Apa/ Canal/ Salubrizare
  15. Stare civila

  1. IMPOZITE SI TAXE LOCALE PERSOANE FIZICE
    Programul gestioneaza sumele datorate si colectate de la contribuabili persoane fizice privind: impozitul constructii, impozitul teren intravilan si extravilan, taxe mijloace de transport, alte debite(amenzi,,) . Facilitati:
    • Evidenta contribuabililor
    • Evidenta surselor de impozitare
    • Matricola constructii, teren, mijloace de transport
    • Borderou de debite si scaderi(Calcul impunere din urma cu pana la 5 ani.)
    • Evidenta debitelor pentru fiecare contribuabil
    • Evidenta incasarilor, Partizii
    • Preluare bordrou de debite si scaderi sau generare automata a borderourilor
    • Instiintari de plata (avize, extrase de rol)
    • Calcul majorari de intarziere, penalitati
    • Borderou incasari zilnic, perioada
    • Generare automata inchidere/deschidere an fiscal, etc
  2. IMPOZITE SI TAXE LOCALE PERSOANE JURIDICE
    • facilitati similare cu 1.
  3. SALARIZARE PRIMARIE
    facilitati:
    • evidenta personalului
    • calculul drepturilor salariale
    • retinerile din brut a impozitului,somaj, CAS, sanatate, etc
    • stat de plata , avans, fluturas
    • situatii recapitulative(nota contabila)
    • declaratii CAS si crearea discheta
    • declaratii somaj si creare discheta, declaratii sanatate
    • generare informatii pentru fisele fiscale
    • arhivare si pastrare istoric personal
  4. SALARIZARE INVATAMANT
    facilitati:
    • similare pct 3.
  5. CONTABILITATE BUGETARA IN DUBLA PARTIDA
    • prelucrare doumente primare si contarea automata
    • pentru balanta de verificare si executia bugetara
    • evidenta veniturilor si a cheltuielilor
    • monitorizarea si previzionarea bugetului
    • contabilizarea salariilo
    • contabilizarea facturilor de bunuri,servicii, imobilizari
    • gestiunea materialelor, mijloacelor fixe si a ob. Inventar
    • balanta stocurilor
    • evidenta facturilor si a furnizorilor
    • casa ,banca, registrele jurnal
    • contabilizarea veniturilor
    • darea de seama si cheltuieli de personal
    • balanta de verificare
    • angajamente bugetare, ordonantari si plati etc..
  6. MIFIX
    evidenta mijloace fixe pe locuri de folosinta si coduri de clasificare(grupe),calcul amortizare lunara (aplicatie separata)
  7. REGISTRU AGRICOL
    prelucrari informatii din registrul agricol privind proprietatile si modul de utilizare a acestora atat pentru persoane fizice cat si juridice cu domiciliul in localitate sau in alta localitate. Informatiile prelucrate se refera la :
    • Componenta gospodariei
    • Terenuri in proprietate
    • Modul de utilizare a suprafetelor agricole
    • Arabil cultivat, pomi fructiferi, suprafete irigate etc
    • Animale domestice si evolutia efectivelor de animale
    • Constructii
    • De asemenea se pot lista urmatoarele tipuri de adeverinte si liste :
      • adeverinta domiciliu
      • adeverinta buletin, carte identitate
      • adeverinta telefon
      • adeverinta sanatate, somaj
      • certificat A.J.O.F.P.S
      • certificat privind proprietatea
      • certificat producator agricol
      • situatia materiala
      • date gospodarii
      • centralizatoare pe localitati
      • situatia terenurilor
      • situatia constructiilor, etc
  8. AJUTOARE SOCIALE
    prelucraea dosarelor de ajutor social, ajutor de incalzire, alocatii sustinere si complementare, alocatii de stat pt copii, etc., stat de plata pentru persoanele care se incadreaza in legea 416/2001, evidenta muncii prestate. Se pot lista urmatoarele raportari :
    • state plata ajutor social, ajutor incalzire, alocatii sustinere si complementare, alocatii de stat pt copii, etc
    • fise calcul ajutor social
    • raport statistic ajutor social
    • dispozitii de plata, de modificare
    • liste CNASS ; creare discheta
    • situatia dosarelor, minorilor
    • urmarirea adeverintelor AJOFM
  9. URBANISM
    prelucrari date pentru eliberare :
    • certificat de urbanism, autorizatii de construire/desfiintare ,etc
    • centralizatoare, arhiva, formulare
  10. Facturare si incasare Apa/ Canal/ Salubrizare
    facilitati ale programului:
    • Actualizare nomenclatoare:
      • abonati (incarcare/modificare date debitori)
      • date generale (TVA,coeficient majorari de intarziere la plata, zile scadenta-termen de plata etc)
      • localitati, strazi
      • date indentificare furnizor utilitati
      • tarife
    • Debitare / Incasare:
      • Preluare (incarcare) index contoar
      • Emite si tipareste factura
      • Calcul majorari de intarziere la plata
      • Afisare in factura curenta si a soldului anterior si a majorarilor
      • Incasare si tiparire chitanta
      • Descarcare manuala a chitantelor incasate (in teren)
      • Borderou incasari zi/perioada
    • Rapoarte
      • Fisa debitor (sold initial,facturarile,incasarile, sold final)
      • Vizualizare debite abonati
      • Balanta lunara (perioada) a consumului de apa/salubrizare/canal
      • Instiintari de plata
      • Avize de plata
      • Somatii etc